Հայ-Վրացական հանրակրթական կամուրջներ…

2757

Այս տարի լռանում է “Հայ-Վրացական հանրակրթական կամուրջների” 10-րդ ամյակը:Սիրով ուզում եմ ասել, որ մեր Կրթահամալիրում սովորեցնում են Վրացերեն մեր դասատուն մեզ շատ սիրելի Ընկեր Ռինան է, որը մեզ սովորեցնում է Վրացերեն և մեր Կրթահամալիրը և Վրաստանը միեցնում իրար:Շատ եմ լսել Վրաստանի մասին բայց չեմ պատկերացրել, որ մեկ շբումը ինձ համար կարելի էր լինել շատ վառ և պայծառ օրինակ:Ինձ շատ է հետաքրքրել իմ հարեվան երկրների լեզուն թե նրանք ինչպես են խոսում ևայլն:Այդ պատճառով ես ընտրեցի Վրացերեն քանի-որ ինձ շատ հետաքրքրեց և ցանկացա իմանալ նրանց մասին հետաքրքիր բաներ:Օրինակ այս մի քանի տարիների ընթացքում շատ են հյուր գալիս մեզ, օրինակ այս տարի մեր Կրթահամալիր էին եկել Կախեթի համայնքի Լագոդեխի քաղաքի հայտնի պարողները:Մենք նրանց հետ ծանոթացանք և լսեցինք նրանց խաղողի պատմությունը:Ընկեր Ռինան մեզ շատ բաների մասին է պատմել, օրինակ նրանց լեգենդների, նրանց խաղողի տոնի մասին ևայլն:ԻՆձ դուր է գալի հարեվան երկրների ընկերությունը քանի, որ մենք շատ բան ենք սովորում և սովորեցնում: 

Leave a comment