Posted in ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, Uncategorized

Գրականություն․․․

Գրականություն

Պատերա՞զմ, թե խաղաղություն՝ ըստ Էպոսի։ «Սասնա ծռեր» էպոսի 1000-ամյակի առթիվ Իսահակյանի բանաստեղծությունը՝ «Մեր պատմիչներն ու մեր գուսանները»։

  • Բանաստեղծության մեջ առաջին անգամ հանդիպած բառերի բառարանի կազմում։

Կանթեղ-ջահ, անշեջ-չհանգչող, նշխարհ-մասունք,  արյունռուշտ-այրունախում, հորդա-թափառական ցեղեր, ոսող-թշնամի։ 

  • Բանաստեղծության ենթատեքստը։ Գրառումներ բանաստեղծության շուրջ։

Հեղինակը պատմում է մեր գեղեցիկ Հայաստանի մասին, մեր մութ և հին վանքերի մասին։Առաջին քառյակում նա շատ վշտացած էր և կարծես տրամադրություն չուներ։Նա նկարագրում էր վշտահար պատմիչներին։Պատմիչները պատմում էին այդ ամենի մասին, բայց նրանց հոգու խորգում վիշտն էր գլխավորում։Երկրորդում բանաստեղծը ավելի զվարթ և գեղեցիկն էր պատմում։

  • «Սասնա ծռերի» շուրջ սովորողների խոհերը։

Հանձնարարություն. Մինչև հաջոր երկուշաբթի կարդա «Սասունցի Դավիթ» համահավաք բնագրի «Սանասար և Բաղդասար» և «Մեծ Մհեր» ճյուղերը, ամեն ճյուղի շուրջ 5 հարց կազմիր՝ դասարանում խաղ-մրցույթ անցկացնելու համար։

  • Ին՞չու Ծովինարը ամուսնացավ Խալիֆի հետ։
  • Ինչպ՞ես Ծովինարը հղիացավ։
  • Քա՞նի տարի պահեցին Մհերին։
  • Ինչու են Մհերն ու Արմաղանը, պայմանի համաձայն, մեռնում։Դա ինչ պայման էր։
  • Մհերը ինչ՞ու է պատռում մեծ առույծին։

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s